krefel corona

Heropening van onze Krëfel-winkels (COVID-19)

De beste service, afstand inbegrepen!

Beste klant,

Een groot aantal van onze Krëfel-winkels is weer open en we zijn blij jullie te mogen verwelkomen! Het spreekt voor zich dat de strikte veiligheidsmaatregelen blijven gelden. Het is bovendien mede dankzij jullie hulp dat we jullie veiligheid én die van onze medewerkers kunnen blijven garanderen.

 
Geopende winkels en andere mogelijkheden vanaf 11 mei

In het overgrote deel van onze winkels kan je, onder begeleiding van één van onze medewerkers, vrij je aankopen doen. Ook het afhalen (Click&Collect) en retourneren van producten is mogelijk, alsook het aanvragen van een reparatie. Opgelet, de openingsdagen van onze winkels kunnen afwijken.

 
Winkels met enkel Click&Collect

Een deel van onze winkels biedt enkel de Click&Collect-service aan. Het is dus niet mogelijk om er vrij je aankopen te doen. Je kan er echter wel je e-shop bestellingen afhalen vanaf 1 uur nadat je de bestelling hebt geplaatst op onze site (afhankelijk van de beschikbaarheid van het product en voorraad in de winkel). Ook het retourneren of afgeven van producten voor reparatie is er mogelijk, op voorwaarde dat het product nog onder garantie valt.

 
Onze maatregelen om de veiligheid van iedereen te garanderen

We zijn verheugd jullie opnieuw te mogen verwelkomen. Jouw veiligheid en die van onze medewerkers blijft echter onze topprioriteit. Daarom hebben we onze diensten aangepast en een reeks maatregelen genomen om de veiligheid van iedereen te garanderen. We vragen dan ook vriendelijk om onderstaande maatregelen grondig te lezen, alvorens één van onze winkels te bezoeken:

icon 1
  • We vragen je buiten de winkel te wachten tot één van onze medewerkers je binnen kan ontvangen.
  • Afhankelijk van het doel van je winkelbezoek, zullen drie soorten medewerkers je van dienst zijn: een Click&Collect medewerker, een after sales medewerker of een personal shopper.
  • Deze Krëfel-medewerker begeleidt jou tijdens je bezoek aan de winkel, dat niet langer dan 20 minuten mag duren. Wij vragen je dan ook om op onze website al op voorhand te bekijken welke producten je interessant vindt zodat onze medewerker gericht te werk kan gaan.
  • We vragen je ook steeds de veiligheidsafstand van 1,5 meter tussen klanten en onze medewerkers te respecteren.
 
icon 2
  • We verzoeken je alleen naar de winkel te komen. We ontvangen slechts één lid per gezin in de winkel.
 
icon 3
  • We vragen je om jouw handen te desinfecteren voor jouw winkelbezoek. Hiervoor stellen we desinfecterende gel ter beschikking aan de ingang van de winkel.
 
icon 4
  • We vragen je om geen producten aan te raken, maar je te richten tot de medewerker die verantwoordelijk is voor jouw begeleiding.
 
icon 5
  • Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.
 
icon 6
  • Al onze medewerkers worden uitgerust met gezichtsbescherming en/of mondmaskers.
  • Aan elke kassa werd beschermend plexiglas geplaatst om het contact te beperken.
  • Onze Krëfel-medewerkers zullen zeer regelmatig hun handen wassen en/of desinfecteren.
  • De reiniging van onze winkels is versterkt en zal dagelijks worden uitgevoerd.

 

 

Onze website www.krefel.be blijft nog steeds 7d/7 - 24u/24u beschikbaar voor al jouw aankopen en biedt meer dan 15.000 referenties, altijd tegen de laagste prijs! We leveren aan huis óf je kan jouw product ook reserveren op krefel.be en het 1 uur later komen afhalen (of de volgende dag, afhankelijk van de beschikbare voorraad – informatie beschikbaar op krefel.be bij bestelling) in één van onze winkels.

Heb je nog vragen over onze diensten en de heropening van onze winkels? Gelieve onze FAQ hieronder te raadplegen.

Hartelijk dank voor jullie medewerking.

Zorg goed voor jezelf en je geliefden,
Het Krëfel-team

 

FAQ

Q1. Zijn alle Krëfel-winkels op dit moment terug open?

Neen, maar een groot deel wel.

Gezien de beslissing van onze regering om de heropening van winkels vanaf 11 mei toe te staan, verwelkomt een groot aantal van onze Krëfel-winkels jou opnieuw. Opgelet, de openingsdagen van onze winkels kunnen afwijken. Een deel van onze winkels biedt enkel de Click&Collect-service aan. Je kan er wel jouw e-shop bestellingen afhalen vanaf 1 uur nadat je de bestelling hebt geplaatst op onze site (afhankelijk van de beschikbaarheid van het product in de winkel). Ook het retourneren of afgeven van producten voor reparatie is er mogelijk, op voorwaarde dat het product nog onder garantie valt.

Q2. Is het mogelijk om mijn online bestelling af te halen in de winkel?

Ja, dankzij onze Click&Collect-service.

Vanaf maandag 11 mei zijn enkele van onze Krëfel-winkels weer open.

Dankzij onze Click&Collect-service is het mogelijk om jouw e-shopbestellingen af te halen die 1 uur voordien of de dag voordien op www.krefel.be geplaatst zijn (afhankelijk van de beschikbaarheid van het product en voorraad in de winkel).

Let op: een deel van onze winkels biedt enkel de Click&Collect-service aan. Het zal er dus niet mogelijk zijn om je aankopen te doen, maar het retourneren of afgeven van producten voor reparatie is er wel mogelijk (op voorwaarde dat het product nog onder garantie valt).

Q3. Bieden alle Krëfel winkels, die heropenen op 11 mei, dezelfde services?

Neen, dit hangt af van winkel tot winkel.

In het overgrote deel van onze winkels kan je, onder begeleiding van één van onze medewerkers, opnieuw vrij je aankopen doen. Ook het afhalen (Click&Collect) en retourneren van producten is weer mogelijk, alsook het aanvragen van een reparatie. Tot slot is ook onze clear-coat service weer beschikbaar.

 

Een deel van onze winkels biedt enkel de Click&Collect-service aan. Het is dus enkel mogelijk om jouw e-shop bestellingen af te halen die 1 uur voordien of de dag voordien op www.krefel.be geplaatst zijn (afhankelijk van de beschikbaarheid van het product en voorraad in de winkel). Het zal er dus niet mogelijk zijn om je aankopen te doen, maar het retourneren of afgeven van producten voor reparatie is er wel mogelijk (op voorwaarde dat het product nog onder garantie valt).

Q4. Welke maatregelen neemt Krëfel om de veiligheid van haar klanten én medewerkers te garanderen?

  • We vragen je buiten de winkel te wachten tot één van onze medewerkers je binnen kan ontvangen.
  • Afhankelijk van het doel van je winkelbezoek, zullen drie soorten medewerkers je van dienst zijn: een Click&Collect medewerker, een after sales medewerker of een personal shopper.
  • Deze Krëfel-medewerker begeleidt je tijdens je bezoek aan de winkel, dat niet langer dan 20 minuten mag duren. Wij vragen je dan ook om op onze website al op voorhand te bekijken welke producten je interessant vindt zodat onze medewerker gericht te werk kan gaan.
  • We vragen je de veiligheidsafstand van 1,5 meter tussen klanten en onze medewerkers te respecteren.
  • We verzoeken je alleen naar de winkel te komen. We ontvangen slechts één lid per gezin in de winkel.
  • We vragen je om je handen te desinfecteren voor jouw winkelbezoek. Hiervoor stellen we desinfecterende gel ter beschikking aan de ingang van de winkel.
  • We vragen je om geen producten aan te raken, maar je te richten tot de medewerker die verantwoordelijk is voor jouw begeleiding.
  • Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.
  • Al onze medewerkers worden uitgerust met gezichtsbescherming en/of mondmaskers.
  • Aan elke kassa werd beschermend plexiglas geplaatst om het contact te beperken.
  • Onze Krëfel-medewerkers zullen zeer regelmatig hun handen wassen en/of desinfecteren.
  • De reiniging van onze winkels is versterkt en zal dagelijks worden uitgevoerd.

Q5. Wat zijn de openingsdagen en -uren van de Krëfel-winkels?

Vanaf maandag 11 mei openen enkele van onze Krëfel-winkels weer hun deuren. De openingsuren blijven ongewijzigd, alleen de openingsdagen van jouw winkel kunnen afwijken.

Q6. Mag ik mijn aankopen met een gezinslid doen?

Neen. We vragen onze klanten vriendelijk om alleen te komen (slechts 1 lid per gezin).

Q7. Welke betalingsmethoden zijn toegestaan in de winkels?

Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.

Q8. Kan ik naar de winkel komen om een product te retourneren of te laten herstellen?

Ja, vanaf 11 mei is het mogelijk om je producten te retourneren en af te leveren voor reparatie in onze winkels die terug open zijn. Echter, in de winkels die alleen de Click&Collect service aanbieden, accepteren we alleen producten voor herstelling die nog onder de garantie vallen.

Q9. Kan de lijst met Krëfel winkels die heropenen nog wijzigen?

Ja. Ook voor Krëfel is de huidige situatie uiterst onvoorspelbaar. Indien er naar de toekomst toe extra winkels openen of opnieuw moeten sluiten, laten we dit vanzelfsprekend tijdig weten. Momenteel worden onze winkels geleidelijk aan opnieuw geopend. Is je favoriete winkel nog niet geopend? Controleer zeker onze pagina met open winkels af en toe voor de laatste updates.

Q10. Zijn de shop-in-shops van Tones ook open?

Ja. De shop-in-shops van Tones zijn ook open in onze winkels die over zo'n punt beschikken. Voor gaming, hardware en al je IT gerelateerde vragen kan je altijd een bezoek brengen aan één van onze gespecialiseerde medewekers daar.

Q11. Worden mijn online aankopen op krefel.be nog steeds bij mij thuis geleverd?

Ja. momenteel worden alle leveringen en levermomenten behouden zoals aangegeven op krefel.be tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Mochten er toch veranderingen optreden, stellen wij jou daarvan onmiddellijk op de hoogte. Bestellingen kunnen mogelijks vertragingen hebben door een verhoogde verwerkingstijd bij onze logistieke partner Bpost. We vragen u enkele dagen meer geduld te hebben, alvorens ons te contacteren.

Q12. Zijn de op de website aangekondigde levertijden nog steeds van toepassing of worden deze aangepast?

Ja. momenteel worden alle leveringen en levermomenten behouden zoals aangegeven op krefel.be tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Mochten er toch veranderingen optreden, stellen wij jou daarvan onmiddellijk op de hoogte. Bestellingen kunnen mogelijks vertragingen hebben door een verhoogde verwerkingstijd bij onze logistieke partner Bpost. We vragen je minstens enkele dagen geduld te hebben, alvorens ons te contacteren.

Q13. Kan ik tijdens de levering aan de deur betalen?

Ja. Vanaf 11 mei kan je aan de deur betalen met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card of (e)vouchers.

Q14. Worden toestellen nog geplaatst en geïnstalleerd?

Ja. Vanaf 11 mei kan je opnieuw genieten van onze installatiedienst. Om deze installatie veilig mogelijk te laten verlopen, vragen we om volgende veiligheidsmaatregelen strikt na te leven:

icon 1

Desinfecteer de plaats van installatie

icon 2

Draag een mondmasker (dit is verplicht)

icon 3

Respecteer een afstand van 2 meter tussen jezelf en onze installateurs

icon 4

Maak ruimte vrij en vergemakkelijk de doorgang door de deuren open te laten en het pad vrij te maken van obstakels
 

Q15. Wordt mijn oud toestel nog meegenomen?

Ja. We nemen jouw oude toestel graag mee om deze vervolgens te recycleren. Ook hier vragen we om de veiligheidsmaatregelen, zoals omschreven bij vraag 13, strikt na te leven.

Q16. Hoe kan ik advies vragen aan een professional als ik online bestel?

Onze productadviseurs helpen je bij jouw online aankoop. Je hoeft enkel een lijst met vragen te beantwoorden en daarna helpt de productadviseur je graag verder.
 
Nog niet het antwoord gevonden dat je zocht?

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst. Je kan hen doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.00, maar ook rechtstreeks via onze socialemediakanalen.