Vanaf maandag 2 november zijn alle winkels open voor afhaling via click & collect. Wil je advies of een product reserveren? Bel dan meteen naar je favoriete winkel.
Levering met bpost? Door de grote drukte kan je pakketje helaas wat langer onderweg zijn dan normaal. Dank voor je begrip.

Lees meer

krefel corona

Veiligheidsmaatregelen COVID-19

De beste service, afstand inbegrepen!

Beste klant,

Vanaf dinsdag 01/12 mogen we je opnieuw verwelkomen in onze Krëfel-winkels. Dit volgens de gebruikelijke openingsdagen en –uren. Je kan er dus weer terecht voor al je aankopen, alsook voor het retourneren van producten of het aanvragen van een reparatie. Tot slot blijft ook het afhalen van jouw pakje in de winkel, via Click & Collect, nog steeds mogelijk.

Jouw veiligheid én die van onze medewerkers blijft onze topprioriteit. Daarom hebben we extra maatregelen genomen om je winkelbezoek vlot te doen verlopen. We kijken ernaar uit om jullie in deze drukke periode te mogen verwelkomen maar vragen hierbij wel steeds de nodige veiligheidsrichtlijnen te respecteren.

Ontdek de meest recente maatregelen die van kracht zijn in onze winkels
  • Shop alleen. Minderjarige mogen meekomen. Ook voor personen die hulp nodig hebben, geldt er een uitzondering.
  • Beperk je winkelbezoek tot 30 minuten.
  • Een medewerker begeleidt je tijdens het winkelen.
  • Respecteer alle overige basisregels (zie onderaan).

Om social distancing te kunnen garanderen in onze winkels, worden tot slot maar een beperkt aantal klanten toegelaten.

 
Al onze maatregelen om de veiligheid van iedereen te garanderen

We zijn verheugd jullie opnieuw te mogen verwelkomen. Jouw veiligheid en die van onze medewerkers blijft echter onze topprioriteit. Daarom hebben we onze diensten aangepast en een reeks maatregelen genomen om de veiligheid van iedereen te garanderen. We vragen dan ook vriendelijk om onderstaande maatregelen grondig te lezen, alvorens één van onze winkels te bezoeken:

icon 1
  • Om social distancing te kunnen garanderen in onze winkels, worden maar een beperkt aantal klanten toegelaten. Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en van de winkelmedewerkers, ook in eventuele wachtrijen. Eenmaal binnen, word je gedurende je winkelbezoek begeleid door één van onze verkopers.
 
icon 2
  • Shop alleen. Minderjarige mogen meekomen. Ook voor personen die hulp nodig hebben, geldt er een uitzondering.
 
icon 2
  • We vragen je winkelbezoek te beperken tot 30 minuten.
 
icon 3
  • We vragen je om jouw handen te desinfecteren voor jouw winkelbezoek. Hiervoor stellen we desinfecterende gel ter beschikking aan de ingang van de winkel.
 
icon 5
  • Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.
 
icon 6
  • Het dragen van een masker is verplicht. We vragen je om een masker te dragen als je een winkel bezoekt.
  • Al onze medewerkers worden uitgerust met gezichtsbescherming en/of mondmaskers.
  • Aan elke kassa werd beschermend plexiglas geplaatst om het contact te beperken.
  • Onze Krëfel-medewerkers zullen zeer regelmatig hun handen wassen en/of desinfecteren.
  • De reiniging van onze winkels is versterkt en zal dagelijks worden uitgevoerd.

 

Onze website www.krefel.be blijft nog steeds 7d/7 - 24u/24u beschikbaar voor al jouw aankopen en biedt meer dan 15.000 referenties, altijd tegen de laagste prijs! We leveren aan huis óf je kan jouw product ook reserveren op krefel.be en het 1 uur later komen afhalen (of de volgende dag, afhankelijk van de beschikbare voorraad – informatie beschikbaar op krefel.be bij bestelling) in één van onze winkels.

Heb je nog vragen over onze diensten en de heropening van onze winkels? Gelieve onze FAQ hieronder te raadplegen.

Hartelijk dank voor jullie medewerking.

Zorg goed voor jezelf en je geliefden,
Het Krëfel-team

 

FAQ

Q1. Zijn alle Krëfel-winkels op dit moment open?

Ja, al onze winkels zijn terug open vanaf 01/12 en dit in lijn met de huidige veiligheidsmaatregels.

Q2. Is het mogelijk om mijn online bestelling af te halen in de winkel?

Ja, dankzij onze Click&Collect service. Plaats je bestelling op krefel.be en je kan het een uur later ophalen in een van onze winkels.

Q3. Bieden alle Krëfel winkels dezelfde services?

Ja, al onze Krëfel-winkels zijn geopend vanaf 01/12 en je kunt gebruik maken van al onze diensten: zelf een aankoop in de winkel doen, Click&Collect, after-sales service en clear-coat service.

Q4. Welke veiligheids- en hygiënemaatregelen neemt Krëfel om de veiligheid van haar klanten én medewerkers te garanderen?

  • Om social distancing te kunnen garanderen in onze winkels, worden maar een beperkt aantal klanten toegelaten. Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en van de winkelmedewerkers, ook in eventuele wachtrijen.
  • Je winkelbezoek wordt begeleid door één van onze medewerkers.
  • Shop alleen. Minderjarige mogen meekomen. Ook voor personen die hulp nodig hebben, geldt er een uitzondering.
  • We vragen je winkelbezoek te beperkten tot 30 minuten.
  • We vragen je om je handen te desinfecteren voor jouw winkelbezoek. Hiervoor stellen we desinfecterende gel ter beschikking aan de ingang van de winkel.
  • Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.
  • Het dragen van een masker is nu verplicht. We vragen je om een masker te dragen als je een Krëfel winkel bezoekt.
  • Al onze medewerkers worden uitgerust met gezichtsbescherming en/of mondmaskers.
  • Aan elke kassa werd beschermend plexiglas geplaatst om het contact te beperken.
  • Onze Krëfel-medewerkers zullen zeer regelmatig hun handen wassen en/of desinfecteren.
  • De reiniging van onze winkels is versterkt en zal dagelijks worden uitgevoerd.

Q5. Wat zijn de openingsdagen en -uren van de Krëfel-winkels?

Al onze Krëfel-winkels zijn vanaf 01/12 op de gebruikelijke dagen en uren geopend.

Q6. Mag ik mijn aankopen met een gezinslid doen?

Neen, alleen winkelen is de norm. Er geldt een uitzondering voor minderjarige die onder hetzelfde dak wonen en personen die hulp nodig hebben.

Q7. Welke betalingsmethoden zijn toegestaan in de winkels?

Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.

Q8. Zijn de shop-in-shops van Tones ook open?

Ja. De shop-in-shops van Tones zijn ook open vanaf 01/12 in onze winkels die over zo'n punt beschikken. Voor gaming, hardware en al je IT gerelateerde vragen kan je altijd een bezoek brengen aan één van onze gespecialiseerde medewekers daar.

Q9. Worden mijn online aankopen op krefel.be nog steeds bij mij thuis geleverd?

Ja, we blijven jouw aankopen bij jou thuis afleveren. Deze levering is gratis vanaf €20.

Q10. Zijn de op de website aangekondigde levertijden nog steeds van toepassing of worden deze aangepast?

Tot op vandaag worden alle leveringen en leveringsschema's bijgehouden zoals aangegeven bij het plaatsen van uw bestelling op krefel.be. Als er wijzigingen worden aangebracht, zal je daarvan onmiddellijk op de hoogte worden gesteld. De bestellingen zullen echter wel waarschijnlijk een kleine vertraging oplopen door de toegenomen verwerkingstijd bij onze logistieke partner Bpost. We vragen je daarom om minstens enkele dagen geduld te hebben, voordat je indien nodig contact met ons opneemt.

Q11. Kan ik tijdens de levering aan de deur betalen?

Ja. Je kan aan de deur betalen met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card of (e)vouchers.

Q12. Worden toestellen nog geplaatst en geïnstalleerd?

Ja, we blijven zorgen voor de installatie van groot elektro, inbouwapparaten of je televisietoestel. Om deze installatie veilig mogelijk te laten verlopen, vragen we om volgende veiligheidsmaatregelen strikt na te leven:

icon 1

Desinfecteer de plaats van installatie

icon 2

Draag een mondmasker (dit is verplicht)

icon 3

Respecteer een afstand van 2 meter tussen jezelf en onze installateurs

icon 4

Maak ruimte vrij en vergemakkelijk de doorgang door de deuren open te laten en het pad vrij te maken van obstakels
 

Q13. Wordt mijn oud toestel nog meegenomen?

Ja. We nemen jouw oude toestel graag mee om deze vervolgens te recycleren. Ook hier vragen we om de veiligheidsmaatregelen, zoals omschreven bij vraag 12, strikt na te leven.

Q14. Hoe kan ik advies vragen aan een professional als ik online bestel?

Onze productadviseurs helpen je bij jouw online aankoop. Je hoeft enkel een lijst met vragen te beantwoorden en daarna helpt de productadviseur je graag verder.
 
Nog niet het antwoord gevonden dat je zocht?

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst. Je kan hen doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.00, maar ook rechtstreeks via onze socialemediakanalen.