krefel corona

Veiligheidsmaatregelen COVID-19

De beste service, afstand inbegrepen!

Beste klant,

Vanaf maandag 26/04 mogen we jou opnieuw zonder afspraak verwelkomen in onze Krëfel-winkels. Dit volgens de gebruikelijke openingsdagen en –uren. Je kan er dus weer terecht voor al je aankopen, alsook voor het retourneren van producten of het aanvragen van een reparatie. Tot slot blijft ook het afhalen van jouw pakje in de winkel, via Click & Collect, nog steeds mogelijk.

 
Ontdek de meest recente maatregelen die van kracht zijn in onze winkels
  • Winkelen zonder afspraak is toegestaan.
  • Winkelen met twee personen uit hetzelfde huishouden is toegestaan.
  • Respecteer alle overige basisregels (zie onderaan).
 
Al onze maatregelen om de veiligheid van iedereen te garanderen

We zijn verheugd jullie te mogen verwelkomen. Jouw veiligheid en die van onze medewerkers blijft echter onze topprioriteit. Daarom hebben we onze diensten aangepast en een reeks maatregelen genomen om de veiligheid van iedereen te garanderen. We vragen dan ook vriendelijk om onderstaande maatregelen grondig te lezen, alvorens één van onze winkels te bezoeken:

icon 1
  • Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en van de winkelmedewerkers, ook in eventuele wachtrijen.
 
icon 2
  • Winkelen met twee personen uit hetzelfde huishouden is weer toegestaan.
 
icon 3
  • We vragen je om jouw handen te desinfecteren voor jouw winkelbezoek. Hiervoor stellen we desinfecterende gel ter beschikking aan de ingang van de winkel.
 
icon 5
  • Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.
 
icon 6
  • Het dragen van een masker is verplicht. We vragen je om een masker te dragen als je een winkel bezoekt.
  • Al onze medewerkers worden uitgerust met gezichtsbescherming en/of mondmaskers.
  • Aan elke kassa werd beschermend plexiglas geplaatst om het contact te beperken.
  • Onze Krëfel-medewerkers zullen zeer regelmatig hun handen wassen en/of desinfecteren.
  • De reiniging van onze winkels is versterkt en zal dagelijks worden uitgevoerd.

 

Onze website www.krefel.be blijft nog steeds 7d/7 - 24u/24u beschikbaar voor al jouw aankopen en biedt meer dan 15.000 referenties, altijd tegen de laagste prijs! We leveren aan huis óf je kan jouw product ook reserveren op krefel.be en het 1 uur later komen afhalen (of de volgende dag, afhankelijk van de beschikbare voorraad – informatie beschikbaar op krefel.be bij bestelling) in één van onze winkels.

Heb je nog vragen over onze diensten en de heropening van onze winkels? Gelieve onze FAQ hieronder te raadplegen.

Hartelijk dank voor jullie medewerking.

Zorg goed voor jezelf en je geliefden,
Het Krëfel-team

 

FAQ

Q1. Zijn alle Krëfel-winkels op dit moment open?

Ja, al onze winkels zijn vanaf 26/04 open en winkelen zonder afspraak is opnieuw toegestaan.

Q2. Moet ik nog steeds een afspraak maken?

Neen, winkelen zonder afspraak is opnieuw toegestaan.

Q3. Bieden alle Krëfel winkels dezelfde services?

Ja, al onze Krëfel-winkels zijn geopend en je kunt gebruik maken van al onze diensten: zelf een aankoop in de winkel doen, Click&Collect, after-sales service en clear-coat service.

Q4. Welke maatregelen gelden er wanneer ik mij in een winkel begeef?

  • Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en van de winkelmedewerkers, ook in eventuele wachtrijen.
  • Winkelen met twee personen uit hetzelfde huishouden is toegestaan.
  • We vragen je om je handen te desinfecteren voor jouw winkelbezoek. Hiervoor stellen we desinfecterende gel ter beschikking aan de ingang van de winkel.
  • Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.
  • Het dragen van een masker is verplicht. We vragen je om een masker te dragen als je een Krëfel winkel bezoekt.
  • Al onze medewerkers worden uitgerust met gezichtsbescherming en/of mondmaskers.
  • Aan elke kassa werd beschermend plexiglas geplaatst om het contact te beperken.
  • Onze Krëfel-medewerkers zullen zeer regelmatig hun handen wassen en/of desinfecteren.
  • De reiniging van onze winkels is versterkt en zal dagelijks worden uitgevoerd.

Q5. Wat zijn de openingsdagen en -uren van de Krëfel-winkels?

Al onze Krëfel-winkels zijn op de gebruikelijke dagen en uren geopend.

Q6. Mag ik mijn aankopen met een gezinslid doen?

Ja, winkelen met twee personen uit hetzelfde huishouden is opnieuw toegestaan.

Q7. Welke betalingsmethoden zijn toegestaan in de winkels?

Je kan bij voorkeur met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card, Krëfel Gift Card of (e)vouchers betalen. Cash wordt ook aanvaard, maar wordt omwille van het besmettingsgevaar niet aangeraden.

Q8. Zijn de shop-in-shops van Tones ook open?

Ja. De shop-in-shops van Tones zijn ook open in onze winkels die over zo'n punt beschikken. Voor gaming, hardware en al je IT gerelateerde vragen kan je altijd een bezoek brengen aan één van onze gespecialiseerde medewekers daar.

Q9. Worden mijn online aankopen op krefel.be nog steeds bij mij thuis geleverd?

Ja, we blijven jouw aankopen bij jou thuis afleveren. Deze levering is gratis vanaf €20.

Q10. Zijn de op de website aangekondigde levertijden nog steeds van toepassing of worden deze aangepast?

Tot op vandaag worden alle leveringen en leveringsschema's bijgehouden zoals aangegeven bij het plaatsen van uw bestelling op krefel.be. Als er wijzigingen worden aangebracht, zal je daarvan onmiddellijk op de hoogte worden gesteld. De bestellingen zullen echter wel waarschijnlijk een kleine vertraging oplopen door de toegenomen verwerkingstijd bij onze logistieke partner Bpost. We vragen je daarom om minstens enkele dagen geduld te hebben, voordat je indien nodig contact met ons opneemt.

Q11. Kan ik tijdens de levering aan de deur betalen?

Ja. Je kan aan de deur betalen met een bankkaart, kredietkaart, ecocheques, Krëfel Budget Card of (e)vouchers.

Q12. Worden toestellen nog geplaatst en geïnstalleerd?

Ja, we blijven zorgen voor de installatie van groot elektro, inbouwapparaten of je televisietoestel. Om deze installatie veilig mogelijk te laten verlopen, vragen we om volgende veiligheidsmaatregelen strikt na te leven:

icon 1

Desinfecteer de plaats van installatie

icon 2

Draag een mondmasker (dit is verplicht)

icon 3

Respecteer een afstand van 2 meter tussen jezelf en onze installateurs

icon 4

Maak ruimte vrij en vergemakkelijk de doorgang door de deuren open te laten en het pad vrij te maken van obstakels
 

Q13. Wordt mijn oud toestel nog meegenomen?

Ja. We nemen jouw oude toestel graag mee om deze vervolgens te recycleren. Ook hier vragen we om de veiligheidsmaatregelen, zoals omschreven bij vraag 12, strikt na te leven.

Q14. Hoe kan ik advies vragen aan een professional als ik online bestel?

Onze productadviseurs helpen je bij jouw online aankoop. Je hoeft enkel een lijst met vragen te beantwoorden en daarna helpt de productadviseur je graag verder.
 
Nog niet het antwoord gevonden dat je zocht?

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst. Je kan hen doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.00, maar ook rechtstreeks via onze socialemediakanalen.