Services tijdens corona

Onze diensten in tijden van Covid-19

Leveringen aan huis en Installatie in huis van je nieuwe elektrotoestel. Het spreekt voor zich dat er strenge veiligheidsmaatregelen blijven gelden en het is dankzij jouw hulp dat we de veiligheid van al onze klanten en medewerkers of installateurs kunnen garanderen.

OPGELET! - Ontdek de meest recente maatregelen die van kracht zijn bij de levering aan huis en de installatie van je Krëfel aankopen.
  • Hydroalcoholische gel en handschoenen worden gebruikt door ons leverings- en installatiepersoneel
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht voor zowel de klant als de bezorger/installateur
  • We bewaren een veilige afstand van 2 meter tussen de klant en de bezorger/installateur
 
Wat met de levering van jouw bestelling?
 
  • Kleine toestellen: levering aan je voordeur
  • Grote toestellen: levering tot in je huis (dit tot de 4e verdieping of de kelder, zonder lift en via een voldoende brede trap. Opgelet: Dit geldt niet voor amerikaanse koelkasten! )
  • Click&Collect - afhalen in een winkel: het afhalen van je bestelling in een winkel kan ook nog en is altijd gratis, maar je moet het volledige bedrag van je bestelling online betalen

Let op! Bij levering van groot elektro verwachten we dat je ook de strikte veiligheidsmaatregelen naleeft zoals bij de installatie van een toestel.

Krëfel Delivery
 
Wat met de installatie van jouw toestel?
 

Wij installeren nog steeds je groot elektro apparaat, inbouwtoestel of TV-toestel bij levering. Om de installatie in de beste veiligheidsomstandigheden kunnen uit te voeren, vragen wij onze klanten om de regels van social distancing te respecteren.

Icon

Reinig en ontsmet de ruimte voor de levering

Icon

Het dragen van een masker is verplicht

icon

Hou 2 meter afstand van elkaar

icon

Betreed de ruimte niet waarin onze medewerkers werken

 
Service groot elektro    Service inbouw
 
We nemen je oude toestel terug mee indien gewenst
 

Vink in de winkelmand bij het afrekenen ‘Terugname van het oud toestel’ aan als je dit wenst.

Deze service is volledig gratis.

  • De afmetingen van met oude apparaat moeten vergelijkbaar zijn met het nieuwe apparaat
  • Wij vragen je om het oude toestel al af te koppelen, te desinfecteren en zo klaar te zetten op de gelijkvloers
  • Terug te nemen koelkasten of diepvriezers moeten volledig leeg en ontdooid zijn

levering

 
Je kan online betalen of tijdens de levering
 

We vragen om zoveel mogelijk online te betalen, maar betalen aan de deur bij levering is ook mogelijk.

  • Online betalen: betaal op voorhand via bank- of kredietkaart, gift card, evouchers, PayPal of via Payconiq (maximum €600)
  • Bij levering betalen: betaal aan de deur via kaart of ecocheques

levering

 
 
Nog niet het antwoord gevonden dat je zocht?

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst. Je kan hen doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.00, maar ook rechtstreeks via onze socialemediakanalen.

 
Nog vragen? Wij helpen je graag verder!
category-image
category-image
category-image
category-image