Targus Steelseries Sniper banner

WIJ DEDEN DE TEST

Ben jij een fervente gamer? Dan hoeven we je heus niet te vertellen dat het vervoeren van je game-apparatuur een lastig karwei kan zijn. Je console, laptop of andere accessoires zijn namelijk enorm kostbaar maar ook uiterst gevoelig voor schokken, krassen of regen. Een klassieke rugzak is bovendien onvoldoende groot en biedt vaak weinig bescherming.

Targus wil hier, met de Steelseries Sniper gaming rugzak, graag wat aan veranderen. Het ergonomische design en de verschillende, handige compartimenten moeten het opbergen en vervoeren van jouw game-apparatuur een stuk eenvoudiger maken. Wij besloten de proef op de som te nemen en testten hem uit.

Neem bovendien deel aan onze wedstrijd en maak kans om het toestel te winnen!

COMPARTIMENTEN

• Laptop/Console
  • Toestenbord
  • Muis/Muismat
  • Headset
  • Games
  • Kabels
  • USB-sticks
  • Harde schijf
  • Geheim compartiment
  • ...

ERGONOMIE EN DESIGN

De Steelseries Sniper is een stijlvolle rugzak waarmee je al je game-apparatuur op een comfortabele manier kan vervoeren. Het zwarte design met witte accenten oogt niet alleen mooi, maar past ook goed bij zowat elke outfit. De slanke tas is gemaakt van textiel met onderaan een lederen afwerking, wat zorgt voor extra bescherming. Klein minpuntje: de rugzak heeft geen reflecterende details die je zichtbaarheid in het donker verhogen. Het witte logo valt dan weer wel enorm op.

Vooraan de zak zijn twee handige zakjes toegevoegd, die je er gemakkelijk kan afhalen indien je bijvoorbeeld enkel je laptop of console vervoert. Aan de zijkant vind je een opbergruimte terug voor je bidon of drinkfles. Binnenin valt de oranje coating meteen op. Deze zorgt voor een leuk contrast en een enorm moderne look. De handige symbooltjes helpen je dan weer verder bij het kiezen van het juiste compartiment. In totaal heeft de zak 3 verschillende vakken: een 17.3 inch laptopvak, een middenvak voor o.a. je console, toetsenbord of controllers en een kleiner voorvak voor bv. je boeken of headset.

De rugzak zit voorts enorm comfortabel en scoort hoog op vlak van ergonomie. Zo raak je er al je apparatuur in kwijt, maar voel je het gewicht van de inhoud amper. Hierdoor wordt je rug amper belast en kan je er gerust een lange tijd, zonder probleem mee rondstappen. De tas is bovendien voorzien van een handige borstband die zorgt voor meer stabiliteit en comfort.

Tot slot heeft de zak ook een speciale rug- en schoudersteun met luchtdoorlatende kussens. Deze zorgen onder andere voor verkoeling en meer ruimte tussen je rug en rugzak. Dit vermindert de kans dat je gaat zweten wanneer de temperaturen met enkele graden stijgen.

GEBRUIKSGEMAK

Dankzij de vele compartimenten, met handige ritsen, is de rugzak uiterst gemakkelijk te gebruiken. Of je nu een computer of console gamer bent, je kan er écht al je apparatuur in kwijt. De symbooltjes zorgen er bovendien voor dat je elke vrije ruimte optimaal gaat gebruiken. Maar let op: net omdat er zoveel verschillende vakjes en ritsen zijn, gebeurt het al eens dat je het overzicht verliest. Onthoud dus goed waar je bv. je kleine SD-kaart hebt weggestopt.

Wat wij bovendien een enorm coole feature vinden, is het laptopcompartiment met Sling Protection. Deze is zo ontworpen dat je laptop nooit op de bodem van de rugzak zit. Dankzij zijn Sling Protection blijft je laptop zweven in de rugzak, waardoor deze de grond niet raakt als je je rugzak op de grond zet. Zo beschermt het je laptop, moest je deze nu per ongeluk laten vallen.

Tot slot kan het weer in ons Belgenland weleens tegenvallen. Ben je onderweg naar vrienden of familie en begint het te regenen? Dan beschermt de handige regenhoes jouw apparatuur tegen waterschade.

TO BUY OR NOT TO BUY?

De Targus Steelseries Sniper 17.3” Gaming rugzak heeft ons aangenaam verrast. Hij heeft een stijlvol design, kan tegen een stootje, is spatwaterdicht en voelt zeer comfortabel aan rond de schouders. Hierdoor wordt je rug amper belast en kan je er gerust een volledige dag mee rondstappen.

Ondanks het slanke design van de rugzak kan je er echt al je games, consoles, laptops en nog meer gamegerief in kwijt. Wil je enkel kleinere items vervoeren, dan kan je de extra zakjes gebruiken als sleeve. Tot slot vinden wij de leuke icoontjes binnenin enorm handig. Deze zorgen er namelijk voor dat je elke vrij plekje optimaal gaat gebruiken.

WINACTIE: TARGUS STEELSERIES SNIPER

Ons rest nog slechts één taak: een nieuwe eigenaar zoeken voor deze gaming rugzak*. Wil jij graag kans maken om de Targus Steelseries Sniper te winnen? Neem dan voor 11/11/2018 23u59 deel aan onze wedstrijd. Veel succes! *Het winnende product werd getest door het Krëfel team.

DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN
Proficiat, Danielle M.