NL
NL
NL
Groupe SEB garandeert de beschikbaarheid van reserveonderdelen voor haar producten gedurende 15 jaar tegen een betaalbare prijs. De producten zijn zo ontworpen dat ze gemakkelijk gerepareerd kunnen worden, met meer dan 50.000 referenties in voorraad. De verbintenis omvat het gebruik van 3D-printing om de beschikbaarheid van onderdelen te vergroten. Meer dan 6.200 erkende herstellers garanderen de duurzaamheid van de producten wereldwijd.
Deel

Wat houdt de 15 jaar herstelbaarheid tegen eerlijke prijs in?

Sinds 1 januari 2022 versterkt Groupe SEB (Rowenta, Moulinex, Calor, Tefal, Krups) zijn engagement voor de herstelbaarheid van producten door de beschikbaarheid van onderdelen uit te breiden van 10 naar 15 jaar en dit tegen een eerlijke prijs, zowel op nieuwe producten die in 2022 worden gelanceerd als op producten die nog in productie zijn. De 96% verkochte referenties verkocht in het jaar 2021 met het logo 10 jaar herstelbaar, toont aan dat Groupe SEB zijn duurzaam engagement in heel Europa versterkt.

Réparateur blouse blanche repare aspirateur

Groupe SEB staat aan jouw zijde

Onze producten zijn zo ontworpen dat ze gemakkelijk in en uit elkaar gezet kunnen worden en makkelijk herstelbaar zijn. Met meer dan 50 000 reserveonderdelen in voorraad wordt alles in het werk gesteld om alleen te herstellen wat strikt noodzakelijk is en dit allemaal tegen een eerlijke prijs.

équipe d-ingenieur derrière grand ecran

15 jaar herstelbaar tegen eerlijke prijs

De ingenieurs van Groupe SEB ontwikkelen producten op basis van de feedback uit het werkveld, op deze manier zijn nieuwe generaties producten steeds makkelijker te monteren. Elk nieuw product wordt systematisch geanalyseerd om in aanmerking te komen voor het label "15 jaar herstelbaar tegen eerlijke prijs". Groupe SEB verbindt zich ertoe om voor bijna al zijn producten technische onderdelen te leveren gedurende 15 jaar na aankoop.

Ouvrier dans entrepot

8,3 miljoen onderdelen op meer dan 30 000 m²

Om een maximale onmiddellijke beschikbaarheid van je reserveonderdelen te garanderen, slaat Groupe SEB reserveonderdelen op om de behoefte voor de komende jaren te dekken, op producten waarvan de productie is topgezet.

client content

De kostprijs van een herstelling is vaak lager dan de vervanging van het product

Door te werken aan de prijs van onderdelen en kant-en-klare herstellingen aan te bieden, doet Groupe SEB er alles aan om herstellingen zo voordelig mogelijk te maken voor zijn consumenten. De herstelling van het product zal de kwaliteit hiervan niet verminderen, omdat het product hersteld wordt met reserveonderdelen goedgekeurd door Groupe SEB.

Belgique centre réparation

Groupe SEB altijd dichtbij…

De beste service voor jouw producten wordt geleverd door professionals getraind door Groupe SEB, die altijd op zoek gaan naar een oplossing om het gebruik van een product te verlengen. Vandaag de dag werken meer dan 6200 erkende professionele herstellers samen met je om de duurzaamheid van de producten over de hele wereld, ongeacht het land van aankoop of gebruik te waarborgen.

Herstelbaarheid is eenvoudig

Bij een eenvoudig bezoek aan een professionele hersteller kan het defect onderdeel van het product snel worden vervangen.

Zo kan het product ook na de garantieperiode worden gerepareerd en kan het nog vele jaren worden gebruikt.

Je kan ook rechtstreeks online reserveonderdelen en accessoires voor jouw Groupe SEB producten bestellen.

3D-printen om je producten nog langer te kunnen herstellen!

Vandaag zijn al meer dan 3000 producten hersteld met behulp van 3D-printing.

Met deze technologie kan een onderdeel snel op aanvraag worden geproduceerd, op deze manier kan de voorraad reserveonderdelen worden verminderd en de beschikbaarheid ervan worden vergroot. Alle 3D-geprinte onderdelen doorlopen een speciaal proces om de kwaliteit en de duurzaamheid van het onderdeel te garanderen.

Waar te repareren?

Slide 1

Is uw Rowenta / Moulinex / Tefal / Calor toestel kapot? Geen paniek, wij hebben een oplossing voor u

Of je product nu onder garantie is of buiten de garantie valt, hieronder vind je de verschillende mogelijkheden om je toestel toe te vertrouwen aan één van onze erkende herstellers.

Slide 2

Kiest u voor de Click&Repair formule

Registreer je toestel hier en volg je reparatie via de E-Care website

  • Enkel de zendingen vanuit België zijn toegestaan

  • GRATIS verzend- en retourkosten alleen voor producten onder garantie.

Ga naar de balie of stuur je pakket op eigen kosten naar:

BP ELECTRO

Rue Gaston Durvaux 24 6043 Ransart Email: bpelectro.sav@gmail.com

Open van maandag tot donderdag van 13:00 tot 19:00

Slide 3

BELANGRIJKE OPMERKINGEN

  • Je product moet compleet, schoon en leeg zijn van alle inhoud (koffie, water, olie, enz.).

  • Voeg een zo volledig mogelijke beschrijving van de storing toe, evenals je volledige contactgegevens inclusief een e-mailadres.

  • Een kopie van je aankooptitel is verplicht om de garantieoproep te rechtvaardigen, anders wordt u een offerte toegestuurd.

  • Een apparaat dat bij een afgiftepunt wordt afgeleverd of naar een reparateur wordt verzonden, moet naar behoren worden verpakt om het te beschermen tegen eventuele transportschade. Wij verwerpen alle aansprakelijkheid voor eventuele transportschade.

Waar koop je een reserveonderdeel of accessoire?

rowenta (1)

Rowenta

Moulinex

Moulinex

Tefal

Tefal

Calor

Calor

Krups

Krups

Geüpdatet op 29 augustus 2024