Terugsturen


Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Dat lossen we graag voor je op.
Bij Krëfel geniet je van 30 dagen bedenktijd vanaf de dag nadat je bestelling is geleverd.


Geef je pakketje gratis af in een van onze 74 winkels of stuur het naar ons op. Wij regelen de rest!




STAPPENPLAN



Stap 1: Voorbereiding


Heb je een elektronisch product besteld? Verwijder dan je persoonlijke accounts (zoals je accounts voor Windows, Google, Facebook, iCloud, ...) en je persoonlijke inhoud van het product of zet het product terug naar de fabrieksinstellingen.


Stop indien mogelijk je product terug in de originele verpakking van de fabrikant, samen met alle meegeleverde onderdelen en accessoires.


Stap 2: Terugsturen


Gratis afgeven in een Krëfel winkel

Krëfel geeft om het milieu en om jouw portemonnee. Daarom mag je je pakketje gratis afgeven in een van onze 74 winkels. Onze medewerkers in de winkel regelen ter plaatse je retour, zodat jij tevreden naar huis kan. Uiterlijk 14 dagen later ontvang je je terugbetaling terug op je rekening.

Vind de dichtsbijzijnde Krëfel winkel


Opsturen

Stuur je het liever op? Dan mag je je pakketje op eigen kosten en risico opsturen naar ons hoofdkantoor te Humbeek, op onderstaand adres. Verpak het pakketje samen met de leveringsdocumenten en het ingevulde retourformulier in een stevige, goed afgesloten doos.

Krëfel - Dienst Expedi
Steenstraat 44
1851 Humbeek


Ophaaldienst

Wil je een groot of zwaar product retourneren, zoals een wasmachine of koelkast? Dan kunnen we dat eventueel bij je komen ophalen. Bel ons op het nummer + 32 (0)2 255 00 00 of stuur een mailtje naar expedi@krefel.be om een afspraak te maken.

Voor deze dienst betaal je €30, inclusief BTW.


Stap 3: Relax


Heb je je pakketje afgegeven in een Krëfel winkel? Super, dan zit je retourzending erop!


Heb je het opgestuurd of laten ophalen? Dan handelen wij het verder voor je af. Je kan erop rekenen dat we het bedrag van je aankoop en eventuele leveringskosten uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugbetalen.


De terugbetaling gebeurt met de betaalmethode die jij gekozen hebt bij je bestelling.




VOORWAARDEN


Herroepingsrecht

Producten die je op onze webshop besteld hebt, mag je zonder opgave van reden en zonder betaling van een boete retourneren binnen 30 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering.

Dat geldt ook voor Click&Collect bestellingen.

In originele staat en onbeschadigd

Je begrijpt vast dat we je product enkel kunnen aannemen als het in orginele staat verkeert en dus ook onbeschadigd is. Artikelen die niet in deze toestand verkeren bij hun ontvangst door Krëfel, worden geweigerd.

Je mag je bestelling natuurlijk wel voorzichtig uitpakken en testen voor zover dat nodig is om te beoordelen of je het wil houden, net zoals je in een van onze winkels zou doen. Teruggestuurde goederen mogen gepast, maar niet gebruikt zijn.

Uitzonderingen

Sommige producten kunnen we helaas niet terugnemen. Zo kan je geen audio-opnames, video-opnames of software retourneren als de verzegeling ervan verbroken is.

Verder is het herroepingsrecht niet van toepassing voor rechtspersonen of voor producten aangekocht door een natuurlijk persoon voor beroepsgebruik.




IETS NIET DUIDELIJK?



Heb je nog vragen? Misschien vind je hieronder wel een antwoord.

Kan ik de status van mijn retourzending opvolgen?

Het is niet mogelijk om de status van je retourzending op te volgen, maar je kan ervan op aan dat we het zo snel mogelijk voor je regelen!


Kan ik een artikel omruilen?

Als je een artikel wil omruilen, raden we je aan een nieuwe bestelling te plaatsen en het oude artikel te retourneren.

Na ontvangst van het artikel betalen we je zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, terug.


Kan ik mijn bestelling gratis annuleren?

Je neemt best zo snel mogelijk contact met ons op. Als we je bestelling nog niet verzonden hebben, kunnen we hem immers nog voor je annuleren.

Indien je pakketje al naar jou onderweg is, mag je de levering door Bpost simpelweg weigeren.

Is je pakketje toch geleverd? Dan kan je het gratis afgeven in een van onze 74 winkels.


Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je neemt best zo snel mogelijk contact met ons op. Als we je bestelling nog niet verzonden hebben, kunnen we hem nog voor je annuleren en kan je een nieuwe bestelling plaatsen.
Indien je pakketje al naar jou onderweg is, mag je de levering door Bpost simpelweg weigeren.
Is je bestelling toch geleverd? Dan kan je het gratis afgeven in een van onze 74 winkels.


Andere vragen

Neem zeker eens een kijkje op onze hulppagina. Wellicht vind je daar een antwoord op je vraag.




CONTACT



Geen antwoord op je vraag gevonden? Dan helpen we je graag persoonlijk verder.

Bel de klantendienst

Voor een telefonische babbel kan je elke weekdag bij ons terecht tussen 8u30 en 18u.

Op zaterdag staan we voor je klaar van 10u tot 18u.

Je kan ons bereiken op het nummer +32 (0)2 255 00 00.


Stuur ons een berichtje via Facebook

Ons enthousiaste team helpt je graag zo snel mogelijk verder.


Vul het contactformulier in

We behandelen je aanvraag grondig en nemen zo snel mogelijk contact met je op.



MISSCHIEN BEN JE OOK HIERIN GEÏNTERESSEERD?