Met Alma geven we je de optie om je betaling te spreiden. Gebruikmakend van je bankkaart (Visa, Mastercard, American Express, Bancontact, iDeal), kun je nu kiezen voor een betaling in 2 of 3 maandelijkse termijnen. Het is gemakkelijk, veilig en kosteloos!
Bij Krëfel streven we ernaar om jou flexibele betalingsopties te bieden, zodat jouw toekomstige aankopen van huishoudelijke apparaten en/of multimediaproducten betaalbaarder dan ooit worden.
Met ons betalingssysteem van 2 of 3 termijnen zonder extra kosten, kun je jouw aankopen spreiden over meerdere maandelijkse betalingen, zonder extra kosten of rente. Of je nu jouw huishoudelijke apparaten wilt vernieuwen, jezelf wilt trakteren op een nieuwe TV, of wil investeren in een luxueuze koffiemachine, onze Alma-betaalmethode maakt het mogelijk om jouw plannen te realiseren zonder jouw budget in gevaar te brengen.
Kies Alma bij het betalen. Je kunt in 2 of 3 keer betalen voor alle producten behalve telefonie en cadeaubonnen.
Voer gewoon je kaartgegevens in, net als bij een standaardbetaling.
Je bestelling wordt direct bevestigd.
Je ontvangt dan een e-mail met het betalingsschema en een herinnering 3 dagen voor elke vervaldatum.
Voorwaarden:
● Dit type betaling is beschikbaar voor alle bestellingen, met uitzondering van telefonie en cadeaukaarten, tussen €100 en €3 500.
● De geaccepteerde kaarten zijn die uitgegeven in de Eurozone: Visa, Mastercard, American Express, Bancontact, IDeal.
● Prepaidkaarten, virtuele kaarten en kaarten met systematische machtiging worden niet geaccepteerd.
Financiering toegekend onder voorbehoud van acceptatie door ALMA SAS - 176 avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine - geregistreerd bij het RCS Nanterre onder nummer 839 100 575. Je hebt een wettelijke herroepingstermijn voor verkoop op afstand.
Vragen? Als je een probleem hebt met je bestelling die je in termijnen hebt betaald bij Alma, kun je de FAQ voor klanten van Alma bezoeken door hier te klikken of een e-mail te sturen naar de klantenservice van Alma op support@getalma.eu.
Wat zijn de voorwaarden voor betaling in termijnen?
● Betaling in termijnen is mogelijk op onze site voor alle producten, exclusief telefonie, van €100 tot €3 500.
● De geaccepteerde kaarten zijn die uitgegeven in België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en in de hele Europese Unie. Bankkaarten uitgegeven buiten de EU worden niet geaccepteerd.
● De soorten betaalkaarten die worden geaccepteerd zijn: Visa, Mastercard, American Express, Bancontact, IDeal.
● Prepaidkaarten, virtuele kaarten en kaarten met systematische machtiging worden niet aanvaard.
Welke producten kan ik op afbetaling betalen?
Je kunt met Alma betalen voor alle producten op onze site, behalve telefonie. Als je winkelmandje meerdere artikelen bevat, waaronder ten minste één uit deze categorie, kun je niet in termijnen betalen.
Ik wil graag in termijnen betalen, wat moet ik doen?
Selecteer op de betaalpagina "Betalen in termijnen met Alma". Je wordt dan doorverwezen naar een betaalpagina waar je jouw bankgegevens moet invoeren zoals bij een standaardbetaling.
Daar vind je een overzicht van je komende termijnen. Je ontvangt dan een samenvattingse-mail met je betalingsschema en 3 dagen voor elke vervaldatum krijg je een herinneringse-mail.
Is betalen op afbetaling met Alma veilig?
Alma voert systematisch een 3D Secure controle uit om te bevestigen dat jij de eigenaar bent van de gebruikte kaart. Je bank stuurt je vervolgens een sms ter bevestiging of een pushmelding in je bankapplicatie om te bevestigen dat je de transactie hebt geïnitieerd en dat deze niet frauduleus is.
Is betalen op afbetaling beschikbaar in jullie winkels?
Betalen in termijnen met Alma is alleen beschikbaar op onze website. Betaalde kredietoplossingen met andere operators zijn beschikbaar in de winkel. Vraag onze verkopers om meer informatie.
Ik wil mijn geld terug, maar ik heb in verschillende termijnen bij Alma betaald, wat moet ik doen?
Alma is onze betalingspartner, maar heeft geen toegang tot ons orderbeheer. Als je je bestelling wilt annuleren of je geld terug wilt, neem dan contact op met onze klantendienst.
Ik heb om annulering gevraagd nadat ik een of meer termijnen heb betaald. Hoe werkt de terugbetaling?
Als je een bestelling retourneert of annuleert voordat deze volledig is betaald, stort Krëfel de reeds betaalde bedragen terug. De resterende termijnen worden door Alma geannuleerd.
Heb je nog andere vragen? Bezoek de Alma FAQ of neem rechtstreeks contact met hen op via support@getalma.eu.