banner-nl-mobile

Betaal binnen 30 dagen met Klarna!

Bij Krëfel heb je de keuze uit tal van veilige online betalingsmogelijkheden. En daar komt nu ook Klarna bij: een handige betaalmethode waarmee je tot en met 30 dagen na de aankoop kan betalen, zonder extra kosten!
Deel
featurette1

Waarom met Klarna betalen?

  • Je ontvangt eerst je bestelling en betaalt pas tot 30 dagen na ontvangst

  • Je betaalt alleen voor wat je houdt, online of via de Klarna-app

  • Geen extra kosten

  • Je krijgt een herinnering als je vergeet te betalen

  • Het is een veilige en makkelijke manier om te betalen

Let op: betalen met Klarna is enkel mogelijk voor bestellingen tussen €20 en €400.

featurette1

Hoe werkt het?

Stap 1: Voeg producten toe aan je winkelwagentje op krefel.be en klik op "Betalen". Kies een leveringsmethode, en druk op "Afrekenen".

Stap 2: Selecteer "Klarna" als je betaalmethode. Volg dan de laatste stappen voorgesteld door onze website. En dat is alles, je bestelling is klaar! Je hoeft nog niets te betalen.

Stap 3: Wij leveren je bestelling en de betalingstermijn van 30 dagen begint te lopen. Je ontvangt een e-mail van Klarna met de betalingsinstructies. Dit geeft je de tijd om te beslissen of het product je bevalt of niet.

Stap 4: Vindt je je product mooi? Dan kan je online of via de Klarna-app betalen, met Bancontact of een kredietkaart.

FAQ
Q1. Wie is Klarna?

Klarna is een Zweedse betalingsdienstverlener die de eindverantwoordelijkheid opneemt voor jouw betaling. Klarna is de dienstverlener voor vlotte betalingen voor meer dan 200.000 online winkels. Meer dan 85 miljoen klanten wereldwijd hebben al hun vertrouwen gesteld in Klarna om hun betalingen veilig te behandelen.
> Ontdek meer info op Klarna hier.

Q2. Hoe werkt Betalen binnen 30 dagen?

Zodra jouw bestelling bevestigd is, ontvang je binnen twee dagen een e-mail met betalingsinstructies van Klarna. Je hebt dan 30 dagen om jouw bestelling uit te proberen en slechts te betalen als je tevreden bent. Vervolledig de betaling online, als het je past, zonder extra kosten. Je kan betalen via kredietkaart of betaalkaart in Klarna.app of door je aan te melden bij www.klarna.com/uk.

Q3. Kan ik elke bestelling met Klarna betalen?

Nee, je kan alleen een betaling binnen 30 dagen met Klarna doen voor bestellingen tussen de €20 en €400.

Q4. Kom ik in aanmerking voor Betalen binnen 30 dagen?

Om Betalen binnen 30 dagen te gebruiken, moet je ten minste 18 jaar oud zijn. Hoewel deze mogelijkheid uitgebreid wordt gepromoot, is Betalen binnen 30 dagen onderhevig aan jouw financiële omstandigheden. Bij het kiezen van Betalen binnen 30 dagen, zal onze beoordeling jouw kredietscore niet beïnvloeden.

Q5. Hoe verhoog ik mijn kansen om aanvaard te worden voor Betalen binnen 30 dagen?

Klarna is uniek en biedt Betalen binnen 30 dagen aan op basis van een aantal factoren zoals waarde van de bestelling, voorgaande bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van het item. Als je ouder bent dan 18 jaar, kan je jouw kansen verhogen om Betalen binnen 30 dagen aangeboden te krijgen door te verzekeren dat u jouw volledige naam en correcte adresgegevens verstrekt en door te verzenden naar jouw geregistreerd facturatieadres. Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Het feit dat je Betalen binnen 30 dagen al eerder hebt gebruikt, betekent niet dat de dienst aangeboden zal worden bij elke bestelling en ook, indien het geweigerd wordt, betekent dit niet dat de dienst geweigerd zal worden voor alle toekomstige bestellingen.

Q6. Zal er een kredietonderzoek over mij plaatsvinden?

Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde verzoeken (of beperkte kredietonderzoeken) uitvoeren die de kredietscore niet beïnvloeden en die enkel zichtbaar zijn voor jij en Klarna, maar die niet zichtbaar zijn voor andere kredietverstrekkers. Noch Klarna noch Krëfel mogen kredietonderzoeken uitvoeren over jij die jouw kredietscore kunnen beïnvloeden.

Q7. Wat zijn mijn betalingsopties met Klarna?

Als je kiest voor betaling binnen 30 dagen met Klarna, kan jij jouw artikel betalen met een kredietkaart of Bancontact.

Q8. Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of terugstuur?

Zodra Krëfel jouw annulering/retour heeft aanvaard, zal Klarna het afschrift annuleren of jouw betaling terugstorten. De retour zal onmiddellijk getoond worden in de Klarna app.

Q9. Wat gebeurt er als ik niet betaal voor mijn bestelling?

De betaling is verschuldigd 30 dagen nadat het item verzonden werd. Om je te helpen op tijd te betalen, zullen we je twee dagen voor de betaling verschuldigd is een herinnering sturen - je zal een pushmelding ontvangen van de Klarna app of een herinnering via e-mail om te betalen - en, indien de betaling veel te laat is, zullen we je ook een bericht of brief sturen. Jouw kredietscore zal niet beïnvloed worden door het gebruiken van de ‚Betalen binnen 30 dagen’ producten in de Klarna app zelfs indien je niet op tijd betaald hebt.

Q10 Er werd mij gevraagd naar de Klarna website te gaan. Klopt dit?

Indien je gekozen hebt voor Betalen binnen 30 dagen, zal Klarna je een e-mail sturen met meer details over hoe te betalen. Jouw e-mail zal een link bevatten naar Klarna waar je jouw betaling kan afhandelen met jouw kredietkaart of betaalkaart. je kan steeds de betalingsinstructies bekijken in de Klarna app.

Q11. Is mijn betalingsinformatie veilig?

Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen aan of bewaard door Krëfel. Alle transactie vinden plaats via verbindingen die beveiligd zijn met de nieuwste veiligheidsprotocollen in functie van industriestandaarden.

Q12. Hebt u mijn betaling ontvangen?

Indien je betaalt met Betalen binnen 30 dagen, zal Klarna een betalingsbevestiging sturen naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor jouww bestelling.

Q13. Wat gebeurt er met mijn afschrift als ik de goederen terugstuur?

Zodra Krëfel de retour (deels of volledig) heeft ontvangen en je hun bevestiging hiervan heeft ontvangen, zal je een bijgewerkt afschrift ontvangen van Klarna als je een gedeeltelijke retour heeft gedaan. In het geval van een volledige retour wordt jouw afschrift gesloten. Je kan steeds de status van jouw bestelling controleren in de Klarna app.

Q14. Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang zal het duren tot ik mijn terugbetaling ontvang?

Zodra de winkel jouw annulering of retour heeft geregistreerd, zal de terugbetaling binnen 5 werkdagen verwerkt worden.

Q15. Ik heb een terugbetaling gevraagd. Hoe zal ik terugbetaald worden?

Indien u betaald heeft voor uw bestelling met een kaart, zal de terugbetaling gestort worden naar dezelfde kaart.

Q16. Ik heb geen e-mail ontvangen met informatie over mijn afschrift of betaling.

Indien je geen nummer van jouw afschrift hebt, kan je inloggen op de Klarna app of op www.klarna.com/uk, waar je al jouw bestellingen kan terugvinden en waar je betalingen kan uitvoeren.

Geüpdatet op 22 juni 2022