• Diensten

Diensten

Een onberispelijk onthaal

Het Krëfel netwerk bestaat vandaag uit 75 ruime en moderne verkooppunten verspreid over heel België. Wij verbinden ons er toe dat al onze verkooppunten u het beste onthaal en de beste service zullen geven. Onze verkopers zullen u met plezier helpen bij de keuze van een product door het geven van nauwkeurige productinformatie. Zo zal u zeker het artikel kopen dat precies aan uw behoeften beantwoordt. 

De megastores, een uniek concept !

Om in te spelen op de nieuwste technologieën en trends, heeft Krëfel reeds verschillende megastores geopend. 

De Krëfel megastores staan voor: 

- Zeer ruime en uiterst modern ogende verkooppunten, op een oppervlakte van meer dan 3000 m²
- Een nog uitgebreider productgamma
- 'High-tech eilanden' waar men de toestellen zelf kan uitproberen
- Een 'cinema-hoek' waar de klanten het home cinema effect rustig kunnen uittesten 

Kortom, een nieuwe generatie verkooppunten.

De garantie van de laagste prijs: wij garanderen de laagste prijzen van het land!

Krëfel volgt nauwgelet de marktprijzen en actualiseert zijn prijzen regelmatig om jou gegarandeerd te laten genieten van de beste voorwaarden van het moment. Vind je toch het elders goedkoper? En heb je het toestel al aangekocht bij ons? Geen probleem! Wij betalen jou het verschil terug. (Gedurende 30 dagen m.b.t. uw aankoop.) * 

Je hebt nog niets aangekocht? Meld ons het mogelijke prijsverschil. Na verificatie zullen we onmiddellijk onze prijs aanpassen. 

* Uitgezonderd voor soldenaanbiedingen, voor prijzen van webshops of voor eindereeks- of liquidatieprijzen.

Hoe een artikel omruilen?

Indien je een artikel wenst te ruilen voor een ander dat je op onze website vond, gelieve dan een nieuwe bestelling te plaatsen. Het item dat je wenst te ruilen, dient dus naar Krëfel te worden teruggestuurd in perfecte staat, volledig en in zijn originele verpakking (Zie vorige rubriek Een artikel terugsturen.

Informatie en advies van vakmensen!

Veel producten in onze verkooppunten hebben een duidelijke en gedetailleerde productfiche. Zo kan je zelf nagaan of het product beantwoordt aan jouw behoeften, of kan je een reeks gelijksoortige toestellen onderling met elkaar vergelijken. Heb je toch nog extra vragen, vraag gerust meer uitleg aan onze professionele verkopers.

Verlengde waarborg tot 5 jaar (optioneel)

Verzekering Verlengde Waarborg

Verzekering Verlengde Waarborg tot 5 jaar (optioneel)

Op al onze elektrotoestellen, bestemd voor privaat gebruik, geniet je van een standaard waarborg van 2 jaar. Wens je langer, zorgeloos, te genieten van jouw elektrische apparaten, dan biedt Krëfel jou zijn Verzekering Verlengde Waarborg tot 5 jaar aan. Voor al onze tablets, laptops en desktop pc's met uitzondering van Apple-producten, bieden wij een verlenging van de waarborg met één jaar aan. Dit betekent een totale waarborg van 3 jaar voor jouw tablet, desktop pc of laptop! 

Dankzij deze totale waarborg hoef je zich letterlijk nergens zorgen over te maken. In ruil voor een eenmalig bedrag garandeert de Verzekering Verlengde Waarborg jou totale gemoedsrust. 

De Verzekering Verlengde Waarborg is tevens beschikbaar voor aankopen via onze e-shop. Vink deze optie aan op de productpagina of in jouw winkelmand en je ontvangt jouw contract van Verzekering Verlengde Waarborg met de post (na de levering van jouw e-shop bestelling).

De verlengde garantie in 10 vragen
 

1. Wat is een verlengde garantie van Krëfel ?

De garantie voorwaarden bij de fabrikant is in de meeste gevallen tot 2 jaar. Met de verlengde garantie wordt dit door Krëfel verlengd tot 5 jaar. Voor laptops, desktop pc's en tablets, met uitzondering van Apple producten, verlengen we jouw garantie tot 3 jaar. 
 

2. Wie herstelt mijn toestel indien het defect is ?

Tijdens de volledige termijn van de garantie, worden alle herstellingen uitgevoerd door de fabrikant van het toestel. Op deze manier garanderen wij dat de herstelling uitgevoerd wordt door zeer bekwame mensen en indien nodig met originele onderdelen. Krëfel zal voor jou de afspraak met de technische dienst maken, jouw dossier en de kosten van de interventie beheren. 

3. Wat moet ik doen in geval van een panne ?

Eenvoudigweg contact op nemen met onze dienst na verkoop (022550000), of jouw vertrouwde winkel, die voor jou een afspraak zal reserveren.

4. Indien ik mijn toestel verkoop, blijft de garantie dan geldig ?

Je contract specificeert dat de garantie strikt persoonlijk is en niet aan een ander kan toegewezen worden. 

En indien ik verhuis binnen België of naar Luxemburg? Het volstaat dat je in één van onze Krëfelwinkels laat weten dat je verhuisd bent, zodanig wij jouw gegevens kunnen aanpassen in onze “Data base”. 

En indien ik verhuis naar het buitenland? Enkel interventies in België en Luxemburg worden ondersteund door de garantie van de fabrikant als ook de uitbereiding die daaruit voortvloeit. 
 

5. Wat kost een interventie aan huis buiten garantie?

Dat kan verschillen enerzijds door het type panne en anderzijds de fabrikant, maar tegenwoordig rekenen de meeste technische diensten meer dan 100€ aan, en dit enkel voor de verplaatsing en de werkuren. De te vervangen onderdelen zullen bovendien nog eens apart aangerekend worden. 
 

6. Kan ik een toestel verzekeren dat professioneel zal worden gebruikt ?

De voorwaarden van de fabrieksgarantie gelden enkel voor producten die huishoudelijk gebruikt worden. Bijgevolg is de Verlengde waarborg niet geldig op toestellen die professioneel gebruikt worden. 
 

7. Waarom varieert de prijs van de garantie, in sommige productgroepen (bv. televisies), in vergelijking met de prijs van het product?

In deze productgroepen, worden de onderdelen die defect zijn, niet hersteld maar altijd vervangen. Eveneens kunnen de prijzen van sommige onderdelen hoger zijn, en dit bij toestellen waar er een moderne technologie aanwezig is, wat vaak het geval is bij duurdere toestellen. 

Voorbeeld: Wanneer we vergelijken met BMW, Mercedes,… wordt geacht dat deze kwalitatief en technologisch zijn, maar we weten ook dat in geval van een herstelling, de onderdelen ook duurder zullen zijn. 
 

8. Wat gebeurt er indien mijn toestel tijdens de garantie onherstelbaar wordt verklaard ?

Indien de panne zich voordoet tijdens de eerste 2 jaar, wordt het toestel vervangen door hetzelfde toestel of door een toestel met dezelfde kenmerken. Indien de panne zich voordoet na de eerste 2 jaar, betalen wij jou de restwaarde terug. 
 

9. Wat is de restwaarde van mijn toestel ?

Indien een toestel (technisch of economisch) onherstelbaar is, wordt de aankoopwaarde van deze terugbetaald verminderd met 1% per maand vanaf de aankoopdatum. 
 

10. Wat is de prijs van de verlengde garantie

Het doel van de "verlengde garantie" is om onze klanten een volledige veiligheid te bezorgen en dit voor een klein budget. Wanneer een toestel je de mogelijkheid biedt om van deze optie gebruik te maken, dan kan je de prijs hiervan terugvinden in het kader, rechts van het toestel, waar je eveneens de verkoopvoorwaarden terug kunt vinden.

De Krëfel cadeaucheques: handig om te geven! Leuk om te krijgen!

Geen inspiratie voor een geschikt cadeau? Of ben je bang om het verkeerde geschenk te geven? Dan is de Krëfel cadeaucheque de ideale oplossing! Bovendien kan je de cadeaucheque voorzien van een persoonlijke boodschap en zelf de waarde ervan kiezen. Het minimumbedrag is € 5/cheque en het maximumbedrag is € 500/cheque. De Krëfel cadeaucheque blijft 12 maanden geldig vanaf uitgiftedatum en is inruilbaar in alle Krëfel verkooppunten en op de website. 

Je kan de cadeaucheque(s) ook gebruiken voor de betaling van online bestellingen. Wens je een groot aantal cadeaucheques te bestellen (voor een totaal bedrag vanaf € 3.000), stuur dan een mailtje naar b2b@krefel.be en geniet van speciale voorwaarden. 

Verkrijgbaar in al onze verkooppunten en in onze e-shop.

De garantie van de grootste merken

Krëfel werkt nauw samen met de grootste merken. Zo kan je bij Krëfel steeds rekenen op de waarborg die deze merken bieden en koop je de beste kwaliteit aan de meest voordelige prijs.

Een uitstekende dienst na verkoop

Alle toestellen van ons gamma worden aan een strenge kwaliteitscontrole onderworpen. Als ze niet aan onze kwaliteitseisen voldoen, worden ze niet in ons gamma opgenomen. Door onze samenwerking met de grootste elektromerken verkopen wij enkel kwaliteitsproducten en zijn defecten beperkt tot een strikt minimum. 
Als er toch een toestel defect geraakt, dan nemen we het onmiddellijk terug en wordt het zo snel mogelijk hersteld. Is het toestel te zwaar om te vervoeren, dan sturen wij een technicus naar jou thuis om het toestel zo mogelijk ter plaatse te herstellen. 

En tijdens de herstellingsperiode? 
Voor een groot aantal toestellen kunnen wij jou een vervangtoestel aanbieden tijdens de duur van de herstelling. Vraag de voorwaarden in jouw dichtstbijzijnde verkooppunt.

Contact Center

Welkom bij het Krëfel Contact Center. Je kan bij ons terecht met al jouw vragen over de Krëfel diensten, een aankoop in één van onze Krëfel verkooppunten, een online bestelling, een herstelling, een levering,… 

Consulteer alvast onze Vaak Gestelde Vragen (FAQ) en je vind wellicht een antwoord op jouw specifieke vraag. Blijf je toch met een vraag zitten, dan kan je het Krëfel contact center telefonisch bereiken op het nummer +32 (0)2 255 00 00. Onze medewerkers staan te jouwe beschikking van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 18u.

Gegarandeerd de ruimste keuze

Onze aankopers kennen de markt door en door. Zij volgen nauwlettend alle nieuwigheden op de voet en selecteren alle producten volgens strikte normen. Bij Krëfel vind je steeds de beste en de ruimste keuze.

Huwelijkslijsten

Bij Krëfel vind je alles om jou het leven aangenamer en gemakkelijker te maken, zodat er meer tijd overblijft om samen te genieten. Je vind er de ruimste keuze in elektro, TV, audio, telefonie, multimedia en inbouwtoestellen. Je kan zelfs bij ons terecht voor een volledig geïnstalleerde keuken op maat. Kijk daarvoor even op www.krefelkeukens.be. 

Kortom, Krëfel is de ideale partner voor uw huwelijkslijst. 

Al onze verkooppunten staan met elkaar in verbinding. Dat betekent dat jouw familie en jouw vrienden (en jij ook natuurlijk!) in eender welk Krëfel verkooppunt waar ook in België kunnen binnenstappen om jouw huwelijkslijst te raadplegen. Wij zorgen ervoor dat deze steeds up-to-date is! 

En om jou te bedanken voor het neerleggen van uw huwelijkslijst, krijgt u van ons, bovenop de cadeaus van familie en vrienden, nog een extra korting van 10%! Bij Krëfel zetten we de toekomstige bruidspaartjes graag in de bloemetjes.